Polgár Rosé 2008

És akkor egy újabb, de ezúttal jogilag is védett primőr: Pannon Primőr ®
Húúú, de komoly... Bocs, csak ez egy kicsit söréttel-verébre jellegű - nekem.

Máris megkövetem Polgárékat, mert az előző, visszafogott rosé-élményeimet végre felülmúlta valami. No, azért ez sem lesz évekig emlékezetes, de legalább kezd hasonlítani a bevésődött elődök által mutatott formára. A pohárban kissé narancsos árnyalatot, és gomolygó szénsavfelhőt mutat. Ez ígéretes. Az illata reménytkeltő, Zenina által visszaigazoltan málnás (vagy pirosribiszkés?). Kezdek izgulni: végre rátaláltam régi múzsámra? A szájüregben bizsergető, gyümölcsös, de miután eggyé válsz vele, ebben is megvan a Gyula által is említett kesernye. Kicsit ugyan, talán a legkevésbé idén, de mégis. Nem baj, ez még belefér, finom frissítő. Van, aki kevés enyhe ásványvízzel szelidíti, így kevésbé zavaró a lecsengése.

Kíváncsian várom a kontroll csoport külön bejegyzésben rögzített véleményét!

Megjegyzések

  1. Az Ágyúval verébre effektussal én is egyetértek. Szeretném, ha mi nem válnánk azon idióták országává, ahol minden szót, kifejezést levéd valaki. Értem én a szándékot: kiötölni egy alliterációt (vagyis alliteratio-t, hiszen Villány - klasszikusz (DHC), amit szintén értek, mégis túl van egy határon érzésem szerint), ami megül a fülünkben, vagy egy olyan szókapcsolatot (Pannon ... ), ami az agyunkban (plusz a 12,5% alkohol), és, ha ez bejön, mert minőséggel párosul, jobb, ha már magunkénak tudhatjuk a megfelelő kifejezést. Azon vagyok, hogy a borász, vagy borászat nevét megjegyezzem (akár pozitív számomra, akár negatív), de az ilyenfajta önjelöltséget bármire is, ne.
    Krisztának, és nekem is megvolt a málna illatban, és ízben is, de csak egy rövid ideig. A széndioxid is jótékonyan hatott, de hol van ez a Vilyan 2005-ös roséjától, vagy a Feind-féle rozétól anno ... ? Emlékeztek? Félek, ez nem lesz egy fényes esztendő, de majd lemérjük ezt súlyosabb kategóriákban is.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése