Pántlika: Bubi (habzóbor)

Azzal akartam kezdeni a mondandómat, hogy a két korábbi gyöngyözőbor-élményem más volt mint ez, mert azok szárazak voltak, ez pedig félszáraz. Sajnos azonban elbizonytalanodtam kissé, mert nem tudom, Ebner Borzongása biztosan gyöngyözőbor-e (sőt, ez éppenséggel habzóbor)? Nem ismerem az aktuális bortörvényt, régebben a két fogalom közötti különbséget az alkohol, és a szén-dioxid tartalom jelentette. Nekem úgy tűnik most, mintha találomra választanák a borászok az egyik, vagy a másik megjelölést.
A lényeg azonban az, hogy vágytam már egy kevéske maradék cukorral megáldott buborékos borra, de valószínűleg ebben is csak minimális mennyiség van, így nem éreztem lényegi különbséget a korábbiakhoz képest. Csalódást ez sem okozott, gyorsan fogyott - az elillanó buborékok miatt kénytelen voltam sietni egy kicsit. A bort adó fajtá(k)ról sajnos nincs információm, de üde, nem túlságosan illatos, a korty pedig ropogós és zamatos. Érdemes volt megkóstolni.

Alkohol: 12%
Ár kb.: 1900 Ft

Megjegyzések