Ménesi Rosé Cuvée 2006.


Megittam az egészet (perelt is Kriszta), de csak nem vagyok olyan emelkedett, mint Gyula, és Gábor.
Pirosabb az átlagnál.
Csípősebb is.
Ami végre egy kicsit szakszerűbb: nyersebb a szokásosnál, nem annyira egy növény gyümölcsének, vagy virágának, mint inkább levelének, szárának (én igenis kóstoltam ilyeneket) ízét éreztem.
Ezt Ménes-e, vagy a kadarka teszi (kadarka, pinot noir házasítás, ha még nem mondtam volna), nem tudom.
Azért több, mint fogyasztható. Jó. Készítője szerint kontyalávaló.
A merített papír címke, rajta rézkarccal (no nem szó szerint), jó ízlésre vall.
A képen két - szerintem már üres - hordó, de csak a "nőcske" iszik, a fiú közben a dudáját gyömöszöli. Még az eb is elfordul (, vagy magát nyaldossa?)
Lehet, hogy berúgtam a teszt alatt? Kellett nektek még egy blogger.
AVE!


Jaj, a kép ..., hogy értsétek!

Megjegyzések