Lesence - Morillon Blanc 2006

Gábor a bejegyzése buzdítólag hatott rám is, hogy kicsit kimozdítsuk a blogot a holtpontról. Tegnap lenéztem a Kápolnába és néhány olyan borral jöttem ki, amit ezidáig még nem kóstoltam. Egyike volt ezeknek a Lesence Pincészet új "Nyári borok" sorozatából a Morillon Blanc 2006. Mi lehet ez - kérdem magamban. A címkén egyből megvan a magyarázat, azt írják, hogy a fajta a Chardonnay-val áll rokonságban.

A pohárból friss, gyümölcsös, üde illat szabadult fel, igazán kellemes hatást gyakorolt rám. Az íze sem hagyott kívánnivalót maga után, pompás reduktív nyári kellem. Ajánlom mindenki figyelmébe már csak azért is, mert disztribútoromtól kapott véletlenszerű kedvezményemmel 700 Ft körül tettem rá szert, kis keresgélés után pedig 530 Ft-ért is láttam a neten, ami mulatságosan olcsó egy ilyen palack borért.

Megjegyzések

Megjegyzés küldése