Takler rozé 1.

1., vagyis 2011.

Taklerék rozéja színben kifogástalan, ez mindjárt megállapítható. Az nemkülönben, hogy a címkét jó ízléssel tervezték, tökéletesen passzol a palack tartalmához a színe. Vajon mindig ugyanolyan árnyalatú, vagy a borhoz igazítják? Netán a bort a címkéhez? Februárban már kóstoltam, de akkor nem igazán tudtam rá odafigyelni, ezért rákényszerültem egy második próbára. Arra emlékszem, hogy nagyon üdítően hatott rám azon az erősen túlfűtött helyen, és mindjárt megállapítottam, hogy ez a kékfrankos - kadarka házasítás egy igazi nyári ropogtatnivaló. Őszi véleményem: a kadarkát vélem is felfedezni benne - az illatát és a fanyarságát - annak ellenére, hogy pontos arányokat nem tudok. A színe olyan kívánatossá teszi, hogy az üveg feléig akkor is eljutna az ember, ha a beltartalom csapnivaló lenne. A jóság folyománya, hogy lassabban haladunk, alaposabban körüljárva a jelenséget. Ritka, hogy egy 11 hónappal korábban palackozott - és frissre, üdére hangolt, nem hordós - rozé ilyen élményt adjon.

Alkohol: 12%
Ára kb.: 1500 Ft

Kíváncsi vagyok, mit alkot a Takler pince 2012-ben.
Lássuk!

Megjegyzések