Gedeon Perle 2010

Gyulának tavaly is tetszett, én akkor sem voltam oda érte. Kíváncsi vagyok, a mai hamburgersütés kísérőjeként is megállja-e a helyét.

GY korábbi jegyzete: Clin citrus illat egy kis kenyérrel. Alkohol-jelleg, kesernyés-savanykás, kellemes. A tavalyinál sokkal gyengébb, viszont alapvetően más. A szénsav helyén van, jól hűtve kellemes, étel mellé leginkább.



GY: Az ismételt kóstolás eredménye: engem most - a tavalyihoz hasonlóan - levett a lábamról, jóllehet a 2009-es verzióhoz semmiben sem hasonlít a buborékon kívül. Már a fakó, hagymás (nem olyan, mint a képen) színe megragadó volt, a kortyolgatás közben pedig jött a nagy felismerés: ezt nem rozénak kell inni, hanem valami szikárabb fehérnek, mitöbb, Prosecco-nak. A hamburger elé igazán jó aperitifnek bizonyult. Én biz' innám ezt folyvást.

Megjegyzések