Haboztam kissé

Hogy vegyek-e magamnak, magamhoz ilyenkor még habzóbort. (A "Gyöngyöztem kissé" nem lett volna megfelelő cím, de az lett volna a helyes.) A matt üvegen átsejlő zöldessárga szín, a palack csinos zárása (kapszulája nincs, a dugó kilökődését egy szalag gátolja meg), valamint a mindig kéznél lévő "Egyszer élünk!" olyan hathatós csokra volt az érveknek, hogy végül meghajoltam.
Olyan hangulatban voltam, hogy azon frissiben, vagyis al fresco kibontottam ezt a seccót, amely egyébként a Frissecco névre hallgat. Igen, hosszú s-sel. A palackba zárt királyleányka, aki a homályos üvegen keresztül alig láthatott valamit is e világból, nem habozott színre lépni, amikor a nyomás alól felszabadult. Kellemes, könnyed illatot árasztott a pohár, de most is hiányoltam egy kis édességet (talán a fogság keserű napjai?). Ennek a fajtának már igazán jól állna egy kis maradék cukor érzésem szerint. Persze azért nem zártam vissza hősnőnket a palackba.

Alkohol: 11,5%
Ára kb.: 1300 Ft

Megjegyzések