Koch cabernet sauvignon rosé 2011

Nem is tudtam, hogy a Koch boroknak van PREMIUM brand-je, ami persze nem meglepő, hiszen nem volt még szerencsém hozzájuk. Láttam már sokszor, hallottam is róluk, volt, aki Bock-megtévesztésnek titulálta a megjelenés miatt. Ez néhány éve volt, gondoltam, ez lehet az új kinézet. Mindenesetre a honlapjukon található három kategória közül ez valóban a kiemelkedő sorozat rozéja. A minőség egyik fokmérője a kézi szüretelés - a hátcímke tanúsága szerint. Nagyon ötletes, hőérzékeny címkével látták el a palackot, ez megmutatja, amikor már elérte a fogyasztási hőmérsékletet. Tetszetős, praktikus ötlet, jó mankó a fogyasztónak.

A megfelelő hőmérsékletű bor a pohárban lendületes illattal kezd, vérbeli üdítőnek mutatkozik. Engem a túlérett termés koncentráltságára emlékeztet benne valami, E az alkoholját ellenőrzi, amely 13-as. Megállapítjuk, hogy a CS is benne lehet ebben a zamatban, amely az ízét is jellemzi. A korty is jól csúszik, Z és G szereti, E kevésbé. Nem tipikus nyári könnyű frissítő, viszont nem is a silleres, erősebb vonal. Tisztességes, ha mondhatjuk, testes rozé ez. E valamit hiányol belőle, a savra tippel, de nem biztos. Végül kimondja, hogy neki nem tetszik. Nekünk viszont igen, két nap múlva is kellemes, ízletes tétel vacsora mellett.

Megjegyzések