Bodorka 2010 gyorsjelentés

Vendégségben kóstoltam, ilyenkor kevésbé tud az ember elmélyülni. Gábor tanácsát megfogadva azonban megpróbálok a jövőben idebökni pár szót ilyen esetekben is, még ha csak egy enyhe kis kép nélkül elkövetett képalkotás erejéig is teszem azt. A körülmények tehetnek arról is, hogy gyakorlatilag nem is tudtam, mit iszom. Pontosabban a bor nevét és évjáratát igen, de azt, hogy a Bodorka - ami már rég nem Badarka, sem nem kadarka - idén kékfrankos, azt nem. Meglehet, hogy pont ez volt a bajom vele. A korábbi évek zweigelt-portugieser házasításának újborságát kerestem benne, és nem leltem. Ám cserében más kirívóval sem rukkolt elő ez a papírzacskós egyed, de rossznak nem nevezhetem. Minden évben más, ezért szeretjük. Jó évben jobban, rossz évben kevésbé. Folyt. köv. jövőre.

Megjegyzések