Juhász testvérek - egri olaszrizling 2008

"Challenge International du Vin, médaille d'argent", áll a plecsnin. Mit ne mondjak, akár "médaille d'or" is szerepelhetne itt. Szerintem egy ragyogó rizling, amely szépen egyensúlyoz a tagbaszakadt keményvonalas, és a gyümölcsösen friss stílusok között. Ráadásként még csak nem is drága, egy "meilleur achat" matricát is megérdemelne, ha a francia megmérettetésen létezne ilyen kategória.

Megjegyzések

  1. Nekem is tetszett, bár a végére egy kicsit sokalltam a fát, úgy tűnik, én ebben is a könnyedebb vonal híve vagyok. Számomra Váli szó szerint középutas rizlingje az etalon.

    VálaszTörlés
  2. Amíg nem melegszik a pohárban és nem szellőzik sokat, addig talán középutas, de én alapvetően - ha már Gyula terminológiáját használjuk - keményvonalasnak találtam. Nagyon gazdag illatok és ízek, tömény extrakt, és persze a fa.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése