Projektbor

Dániel Pince Vamp 2004

A stílushűség kedvéért formázatlanul adom közre Sándorral történt csetelésemet (ha van ilyen magyar szó).

"

Sandor: tegnap kibontottam azt a daniel pincebol szarmazo palackot amit egyszer toled kaptam
vamp
2004
cabernet sauvignon
cabernet franc
most figyeltem meg, hogy ez all a palackon:
keszult 2400 palack, kezmuves technologiaval
tolgyfahordos erlelessel
azt kell mondanom
hogy az elmult jopar honap legjobb elmenye
megha kicsit tulhutve is fogyasztottuk
ja nem, most iszom csak hutve
tegnap kicsit meleg volt
(...)
de nagyon kellemes
(...)

me: na, majd megnezetem Gyulaval a Kapolnaban, van-e meg
asszem ott vettem
Sandor: ha van akkor ertesits legyszi
en is vennek par palackot
(...)
a hatso cimken egy szabo lorinc versreszlet olvashato

nők
"

Végezetül csak annyit, hogy a tervezett szekszárdi túránkhoz megvan az egyik "kis" borászat.

Megjegyzések

Megjegyzés küldése